فرماندار یزد در جمع زائرین حج تمتع گفت:


نقش زائرین تحصیلکرده در کاروانهای حج امسال را مهم و اساسی ارزیابی کرد.


عزیزالله سیفی در جلسه زائرین تحصیلکرده حج تمتع 90 یزد تأکید کرد باید از ظرفیتهای معنوی حج استفاده کرد.


عزیزالله سیفی با اشاره به جایگاه و اهمیت بالای سفر حج در زندگی افراد گفت: باید از تمام ظرفیتهای معنوی ایجاد شده در این سفر استفاده کامل کرد تا سعادت دنیا و آخرت تضمین شود.


فرماندار : «حج‏» يكى از بزرگترين و ارزنده‏ترين كلاسهاى آموزنده و اجتماعى، انسان است كه در ساختن فرد و جامعه اسلامى، نقشى مؤثر و انكار ناپذير داشته و دارد. «حج‏» يك عامل هماهنگ كننده است كه مى‏بايست به تمام مسلمانان از هر نژادی كه هستند، خط و جهت فكرى بدهد.


فرماندار نقش زائرین تحصیلکرده در کاروان ها را مهم و اساسی ارزیابی کرد و تصریح کرد: مدیران و مجموعه عوامل کاروان می توانند با استفاده از پتانسیل های بالای این زائرین وتشکیل شوراهای فرهنگی در طول برگزاری ایام حج کارهای فرهنگی ودینی را در حج افزایش داده و از این طریق زمینه آشنایی دیگر زائرین را در زمینه های مختلف فراهم کنند.


وی در ادامه از زائرین تحصیلکرده خواست تا زائرین دیگر را در مورد مسائل دینی ، شبهه افکنی وهابیون، آشنایی با اماکن تاریخی و متبرکه و... راهنمایی کرده تا همه با سرزمین وحی آشنا شوند.


سیفی در پایان از مجموعه عوامل کاروان و برگزار کننده حج تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد که خدمت به ضیوف الرحمان یکی از نعمتهای الهی است که پاداش آن در نزد خداوند متعال محفوظ است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا